Околу 71 отсто од европските потрошувачи ги сменија своите навики за купување за да „ја задржат храната“ на своите маси поради кризата со трошоците за живот, објави во понеделникот Блумберг, повикувајќи се на истражување на американската компанија за истражување на пазарот ИРИ. Според извештајот, „инфлацискиот замор“ во европскиот регион доведе до т.н стратегии за справување, кои подразбираат примена на различни начини на справување со реални ...
Околу 71 отсто од европските потрошувачи ги сменија своите навики за купување за да „ја задржат храната“ на своите маси поради кризата со трошоците за живот, објави во понеделникот Блумберг, повикувајќи се на истражување на американската компанија за истражување на пазарот ИРИ. Според извештајот, „инфлацискиот замор“ во европскиот регион доведе до т.н стратегии за справување, кои подразбираат примена на различни начини на справување со реални ...