Деновиве трговските центри, големите продажни салони беа преполни со луѓе очекувајќи го Black Friday и попустите, но наместо тоа граѓаните наидоа на тотално неинвентивни кампањи, кои како да се креирани “колку да се одбележи” овој светски “празник” на шопингот, велат познавачите. Според она што можевме да го забележиме во оние салони кои ги посетивме, попустите се буквално исти како и за почетокот на учебната година, па попустите по повод 11 ...
Деновиве трговските центри, големите продажни салони беа преполни со луѓе очекувајќи го Black Friday и попустите, но наместо тоа граѓаните наидоа на тотално неинвентивни кампањи, кои како да се креирани “колку да се одбележи” овој светски “празник” на шопингот, велат познавачите. Според она што можевме да го забележиме во оние салони кои ги посетивме, попустите се буквално исти како и за почетокот на учебната година, па попустите по повод 11 ...