„Пепсико“ го надмина очекувањата на аналитичарите за вториот квартал, кои сметаа дека зголемените цени и конкуренцијата ќе ја забават продажбата на грицки и газирани пијалаци во САД, кое воедно е и најголем пазар на компанијата. Аналитичарите велат дека цените на суровините, кои почнуваат да се нормализираат по речиси двегодишни повеќекратни зголемувања, остануваат повисоки отколку пред пандемијата, давајќи им простор на производителите да ги ...

„Пепсико“ го надмина очекувањата на аналитичарите за вториот квартал, кои сметаа дека зголемените цени и конкуренцијата ќе ја забават продажбата на грицки и газирани пијалаци во САД, кое воедно е и најголем пазар на компанијата. Аналитичарите велат дека цените на суровините, кои почнуваат да се нормализираат по речиси двегодишни повеќекратни зголемувања, остануваат повисоки отколку пред пандемијата, давајќи им простор на производителите да ги ...