Еден од тројца купувачи во Обединетото Кралство при изборот на чипс обрнува внимание на влијанието на амбалажата врз животната средина, покажува истражување на компанијата за пакување „Амкор“, спроведено во август врз 2.000 потрошувачи. Резултатите укажуваат на генерациските разлики, додека 43% од лицата под 45 години ја земаат предвид одржливоста на пакувањето, тоа го прави само 20% од постарите потрошувачи. За 28% од испитаниците, амбалажата ...
Еден од тројца купувачи во Обединетото Кралство при изборот на чипс внимава на влијанието на амбалажата врз животната средина, покажува истражување на компанијата за пакување „Амкор“, спроведено во август врз 2.000 потрошувачи. Резултатите укажуваат на генерациските разлики, додека 43% од лицата под 45 години ја земаат предвид одржливоста на пакувањето, тоа го прави само 20% од постарите потрошувачи. За 28% од испитаниците, амбалажата е еднакво ...