Години наназад, „гуглањето“ беше рефлекс – несвесна навика вградена во секојдневието на милијарди луѓе. Без разлика дали бараме рецепт, истражуваме симптоми на болест, планираме патување или купуваме нов уред, полето за пребарување на Гугл и „десетте сини линкови“ беа вратата кон интернетот и знаењето. Моделот заснован на клучни зборови, оптимизација на содржина и неизбежни кликови со децении доминираше во дигиталниот простор. Но, за само две ...
ВИ-стартапот „Перплексити“ (Perplexity) поднел формална понуда за купување на прелистувачот Хром (Chrome) на „Гугл“ (Google) во вредност од 34,5 милијарди долари, дрзок потег на кој би бил подготвен ако во рамките на антимонополска постапка во САД му биде наложено на „Гугл“ да го продаде. Неочекуваната понуда, која „Перплексити“ планира да ја финансира со помош на надворешни инвеститори, била испратена до „Гугл“ во вторникот наутро, соопшти ...