Јапонија покрена национален натпревар во кој се повикува на идеи за охрабрување на луѓето да пијат повеќе, откако промената на ставовите кај младите за алкохолот доведе до пад на даночните приходи. Фото: Newspade Sake Viva е името на кампањата, водена од Националната агенција за приходи (NTA), која бара од оние на возраст меѓу 20 и 39 години да дадат предлози за да помогнат да се ревитализира популарноста на алкохолните пијалоци, кои паднаа во ...

Младите полнолетни Јапонци не се како останатие во светот. Обично, во тие години, алкохолот за младите е „најдобрата“ алатка за добро забавување, но Јапонците едноставно не гледаат ништо интересно во тоа, пишува Би-Би-Си. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber Според податоците во Јапонија, младите Јапонци пијат помалку од нивните родители. Така, националната даночна агенција реши да направи државен натпревар за да создаде идеи со кои ...