V2M е наменет за употреба во возила со внатрешно согорување и електрични возила

Додека многу проблеми со возилото може да се откријат со помош на вградени сензори, некои други се малку попредизвикувачки. Моторот е претежно покриен со бројни сензори, но другите делови од автомобилот често се препуштени на интуицијата на возачот и редовното одржување. Системот V2M е дизајниран да ги идентификува овие потенцијални дефекти, слушајќи ги со помош на вградени модули. Системот моментално го развива истоимениот стартап од Делавер (САД), а V2M се состои од два електроакустични сензорски модули, лоцирани во предниот и задниот дел на автомобилот, заедно со контролната единица сместена во средината. Користејќи го овој хардвер, системот континуирано го следи и снима работниот шум на возилото. Аналогните снимки се претвораат во дигитални сигнали, кои се испраќаат до мрежен сервер за анализа со помош на алгоритми базирани на вештачка интелигенција. Ако се открие какви било проблеми, сопственикот на автомобилот или неговиот механичар се известени преку апликација и веб-базирана контролна табла.

Известувањата може да се испратат и во веќе постоечкиот дијагностички систем на автомобилот, до производителите на возила и до операторите на возен парк. Во секој случај, идејата е дека потребното одржување може да се изврши што е можно поскоро, пред да бидат потребни поопсежни поправки.

Меѓу другото, системот моментално може да ги идентификува звуците на проблематичните лежишта, а конструкторите сега работат на идентификување на звуците поврзани со проблеми со суспензијата. V2M е наменет за употреба во возила со внатрешно согорување и електрични возила, а прототипот е инсталиран во една Tesla. Верзијата подготвена за пазарот би требало да биде достапна до месец јуни, а компанијата веќе е во преговори со Ferrari, коj на крајот би можел да го вклучи системот како стандардна опрема во своите возила.