30 Април, 2024
0.0264

Пад на продажбата на електрични автомобили: Зошто Европејците се враќаат на моторот со внатрешно согорување?

Објавено во: Економија 13 Април, 2024

Добивај вести на Viber

Продажбата на електрични возила на Volkswagen во Европа падна за речиси една четвртина во првите три месеци од оваа година, бидејќи потрошувачите се вратија на бензин.

Компанијата во своето последно финансиско ажурирање на 10 април соопшти дека продажбата на целосно електрични автомобили паднала за 24 отсто во Европа, додека тие се зголемиле за 91 отсто во Кина, во споредба со претходната година.

Севкупно, сепак, Фолксваген соопшти дека ги зголемил испораките на возила за 3 проценти на 2,10 милиони, со Кина, Јужна Америка и Северна Америка главни двигатели.

Возилата со мотори со внатрешно согорување се зголемија за 4 отсто на 1,97 милиони единици, компензирајќи го благиот пад од 3 отсто на 136.400 целосно електрични возила (BEV). Во овој сегмент, силниот раст во Кина (+91%) не го неутрализира целосно падот во Европа (-24%). Сепак, дојдовните нарачки за BEV во Западна Европа се развија позитивно од јануари до март. Нарачани се повеќе од двојно повеќе целосно електрични модели отколку во истиот период минатата година (+154%), така што книгата за нарачки на BEV моментално изнесува околу 160.000 возила“, се наведува во соопштението на компанијата. Хилдегард Вортман, членка на зголемениот извршен директор одборот за продажба на групацијата Volkswagen, таа рече дека резултатите се солидни бидејќи компанијата работи во предизвикувачко пазарно опкружување.

„Групата Фолксваген постигна солидни перформанси за испорака во првиот квартал. Нашето разновидно портфолио на производи ни ја дава потребната флексибилност за да ги компензираме флуктуациите на побарувачката во одредени сегменти – како што е моментално случајот со целосно електричните возила“, рече таа.

„Поголемото присуство на нашите целосно електрични модели во Европа не прави уверени дека ќе растеме во овој сегмент и во нашиот матичен регион и ширум светот во текот на целата година. Повеќе од 30 лансирања на модели во сите погонски единици оваа година ќе ни дадат поттик во наредните месеци“.

Зошто Европејците се враќаат на бензинот?

Во февруари, Европскиот парламент гласаше за усвојување на нов закон со кој се забранува продажба на бензински и дизел автомобили од 2035 година.

Новото правило - дел од поголемите напори за борба против климатските промени во ЕУ - ќе ја забрза транзицијата на блокот кон електрични возила.

И покрај ова, продажбата на електрични возила во Европа се намали во првиот квартал од 2024 година, бидејќи секторот продолжува да се соочува со предизвици, како што се високата цена и недостатокот на инфраструктура за полнење, што исто така беше истакнато од Светскиот економски форум (СЕФ) во неодамнешниот извештај. .

„Неодамнешниот извештај на Ernst & Young укажува на позитивните ефекти што ги имаа регулативите, субвенциите и стимулациите во однос на поттикнувањето на усвојувањето на електрични автомобили…. но дури и со субвенции, трошоците сè уште се една од најголемите бариери за масовно усвојување. Во просек, ЕВ чинат повеќе од една четвртина повеќе од моделите со мотори со внатрешно согорување (исто така познат како ICE), меѓутоа, нивните трошоци за сопственост се пониски со текот на времето - нешто за што купувачите на автомобили не се широко свесни, истакнува EY“, објави WEF. .

Светскиот економски форум, исто така, истакна дека доцнењето во изградбата на инфраструктурата за полнење продолжува да влијае на пазарот.

„Ernst & Young предвидува дека посвојувањето ќе застане без значителни инвестиции во јавните мрежи на брзи полначи за оние кои не можат да полнат дома или имаат потреба од полнење на подолги патувања. Ова ќе бара отстранување на бирократијата, побрзи одобренија од локалните власти и пристапни мрежни приклучоци од комуналните мрежи, велат од EY“, велат од WEF.

Можеби ќе ве интересира

Економски часовник: Клучни информации од Форумот за развој на Кина 2024 година

Економски часовник: Клучни информации од Форумот за развој на Кина 2024 година

Новиот енергетски сектор во Кина е катализатор за создавање работни места на глобално ниво

Новиот енергетски сектор во Кина е катализатор за создавање работни места на глобално ниво

ЌЕ ИМА ЛИ ДОБАР БИЗНИС: Кој ќе го снабдува Чаир со парно греење?

ЌЕ ИМА ЛИ ДОБАР БИЗНИС: Кој ќе го снабдува Чаир со парно греење?

ДОЛАР СО ГРЕШКА ВРЕДИ ВИСТИНСКО БОГАТСТВО: Милиони вакви банкноти кружат, потрагата не запира, но досега се откриени само 18

ДОЛАР СО ГРЕШКА ВРЕДИ ВИСТИНСКО БОГАТСТВО: Милиони вакви банкноти кружат, потрагата не запира, но досега се откриени само 18

ПУТИН ПЛАНИРА ГАСЕН ЦЕНТАР ВО ТУРЦИЈА: Анкара пак размислува за најде замена за рускиот гас

ПУТИН ПЛАНИРА ГАСЕН ЦЕНТАР ВО ТУРЦИЈА: Анкара пак размислува за најде замена за рускиот гас

ЦРНА ГОРА: Наскоро воведуваат седумчасовно работно време

ЦРНА ГОРА: Наскоро воведуваат седумчасовно работно време

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

ПАК НА ПРОТЕСТИ: Вработените во Фондот за здравство бараат повисоки плати

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

МФ: Комисијата за осигурување од автомобилска одговорност бара да се стават во мирување одлуките на друштвата за осигурување

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови

Чилеанците не можат да издржат, го намалија бројот на работни часови