Еден од најголемите и најгледаните спортски настани во Америка носи многу возбуда, дури и за време на рекламите

Воопшто не е чудно, бидејќи рекламниот простор е ужасно скап и носи милиони прегледи, па секој сака да се претстави на најдобар и најефикасен можен начин. Автомобилските марки снимаат специјални реклами за овој настан, а за нив се зборува со денови.

Меѓу оние кои се откажаа од рекламирањето за оваа година е и Toyota, со што заштедила околу седум милиони долари, колку што чини половина минута рекламен простор.

Меѓу најуспешните настапи на овогодинешниот Super Bowl, секако се вбројува и настапот на Stellantis. Перформансите на брендот Ram се особено импресивни, најавувајќи го својот прв електричен модел, RAM 1500 REV.

RAM и Jeep имаа цела минута медиумски простор, а се појавува и актерот Џејсон Џонс. Рекламата на Jeep е наречена Electric boogie, а со неа уште еднаш се истакнува електрификацијата на гамата.

Рекламата на Jeep e добро враќање на Super Bowl откако го прескокнаа минатата година, поради дебаклот на рекламата во 2021 година. Имено, тогаш Брус Спрингстин, главниот протагонист на кампањата на Jeep, наводно бил фатен како вози под дејство на алкохол, па рекламата брзо била откажана. Недоразбирањето е решено, но рекламата пауза траеше предолго.

Kia, секако, не го пропушти овој спортски настан. Централната идеја на корејскиот бренд не е електрификација, туку тие го ставаат акцентот на Telluride. Сега конечно знаеме каква е врската со лажната цуцла.

General Motors и Вил Ферел беа повторно таму, а нивната реклама доаѓа во соработка со Netflix. Очигледно е дека во иднина ќе гледаме повеќе GM возила во филмската содржина на оваа платформа, а притоа и електрични. Нема сомнеж дека оваа реклама моментално е најгледана од сите реклами со автомобилска тематика на YouTube, а многумина ја сметаат за една од најдобрите на целиот настан.