Извршниот директор на Емирати се извини по хаосот во Дубаи: Мораме да вратиме 30.000 куфери!
Главниот извршен директор на Eмирати Ерлајн издаде писмо со извинување до клиентите во текот на викендот, откако историските дождови во Обединетите Арапски Емирати предизвикаа рекордни поплави и хаос на аеродромот во Дубаи.
Стотици летови беа приземјени, а илјадници патници беа блокирани, објави „СЕЕ.биз.еу“. Тој рече дека авиокомпанијата пренасочила десетици летови во вторникот додека беснее најтешкото невреме и дека „во текот на следните три дена моравме да откажеме речиси 400 летови и да одложиме многу повеќе бидејќи операциите на нашиот центар продолжија да бидат предизвикани од недостиг од персонал и снабдување.
Социјалните мрежи беа преполни со лути објави во тие денови од патници кои рекоа дека не добиле никаква помош од персоналот на Емирати и дека не можеле да контактираат со никого во компанијата. Некои луѓе рекоа дека останале заглавени на аеродромот повеќе од 20 часа, додека други, „заглавени“ во странски градови и аеродроми што ги поврзуваат, рекоа дека морале сами да си го резервираат патот до дома откако не добиле помош од „Емирати“. Од саботата, редовните летови на Емирати се обновени. Во писмото, Кларк рече дека авиокомпанијата сè уште има повеќе од 30.000 парчиња багаж за враќање на клиентите.