Холандскиот производител на автомобили сугерира дека F22 носи подобрувања во „практичноста, удобноста и леснотијата на користењето“.

Холандскиот производител на автомобили Donkervoort го претстави F22, својот прв автомобил по една деценија како замена за D8 GTO. Станува збор за суперавтомобил со чист дизајн со нова шасија, отворени тркала, мотор на Audi кој произведува 500 КС и тежина од само 750 килограми.

Моделот F22 го добил името по ќерката на извршниот директор Денис Донкерворт (Филипа) родена претходно оваа година. И покрај новиот дизајн, тој е веднаш препознатлив како нивен автомобил благодарение на откриените тркала, долгата хауба, странично поставените издувни цевки и агресивните стилски знаци.

Задните тркала се подобро интегрирани во каросеријата благодарение на пошироките браници, подобрувајќи го управувањето и аеродинамиката. Спортскиот автомобил е долг 404 cm и има „лептир“ врати, целосно LED осветлување и покрив од карбонски влакна Twin Targa кој може да се отстрани и автомобилот да се претвори во роудстер.

Холандскиот производител на автомобили сугерира дека F22 носи подобрувања во „практичноста, удобноста и леснотијата на користење“ во споредба со неговиот претходник, иако без губење на фокусот на суперавтомобилот. Благодарение на зголемената површина, кабината со две седишта е попространа од претходно, со прилагодени седишта на Recaro со опционални ремени со шест точки одобрени за трка и патни услови.

Контролната табла е прилично минимална со дигитална табла со инструменти, опционален iPad mini кој работи како инфозабавен екран на допир, опционален систем за контрола на климата и повеќето контроли интегрирани во воланот. Багажникот има капацитет од 298 литри.onkervoort ја продолжува традицијата користејќи 2.5-литарски 5-цилиндерски мотор од Audi со турбополнач кој произведува околу 500 КС (367 kW) и 640 Nm вртежен момент. Ова претставува зголемување од 58 КС (42 kW) и 70 Nm во споредба со појдовната Donkervoort D8 GTO Individual серија.

Моќта се испраќа до задната оска преку лесниот, петстепен мануелен менувач со краток домет кој содржи технологија за усогласување на вртежите на Bosch, потпомогната од Torsen диференцијал со ограничено пролизгување. Електрониката е ограничена на повеќестепен систем за контрола на тракцијата и опционален Bosch тркачки ABS.

Според производителот, суперавтомобилот може да забрза од 0 до 100 km/h за 2,5 секунди и од 0 до 200 km/h за 7,5 секунди пред да достигне максимална брзина од 290 km/h. Целосно новата хибридна шасија е изработена од цевчест челик и јаглеродни влакна, со што се удвојува торзионата крутост и крутост на свиткување во споредба со својот претходник, а истовремено се подобрува безбедноста.

F22 тежи 750 kg, што го прави 70 kg полесен од моделот што го заменува. Сепак, зголемената излезна моќност му дава импресивен сооднос сила-тежина од 666 КС по тон.