„Имаме легендарни брендови, Golf и GTI. Би било лудо да ги оставиме да умрат. Сепак, имињата би можеле малку да се променат“

Ова лето, извештаите од Германија сугерираа дека сегашниот Volkswagen Golf би можел да биде последен бидејќи германскиот производител се фокусира на електрични возила. Меѓутоа, во интервју за Autocar, извршниот директор на Volkswagen Passenger Cars, Томас Шефер, сугерира дека тоа не е така. 

„Нема шанси да се откажеме од името Golf“.

Шефер дополнително објаснува: 

„Ги имаме легендарните брендови, Golf и GTI. Би било лудо да ги оставиме да умрат. Сепак, имињата може малку да се променат бидејќи „има врска со VW и ID“, па моделот од следната генерација потенцијално би можел да стане „ID. Golf“.

Секако, тука е прашањето што ќе се случи со ID.3, кој визуелно е сличен на Golf. Шефер тврди дека има простор двата модели да се продаваат рамо до рамо бидејќи ID.3 „никогаш не бил наследник на Golf, туку повеќе на Golf Plus“. За оние кои не се запознаени со моделот, Golf Plus беше поголем MPV кој беше произведен помеѓу 2004 и 2014 година и беше заменет со Golf Sportsvan.

Како резултат на тоа, теоретскиот проект. Golf може да се смести под ID 3. Но, тоа е нешто за што сè уште не треба да се грижиме – сите такви промени се далеку бидејќи Volkswagen работи на фејслифтиран Golf, а моделот од осмата генерација се очекува да остане продажба уште пет-шест години.

Иако обожавателите би можеле да се ужаснат од идејата за електричен Golf GTI, такво нешто изгледа неизбежно бидејќи Европската унија ќе ја забрани продажбата на нови патнички возила на бензин и дизел почнувајќи од 2035 година. Слични забрани се донесени и на други места, оставајќи ги производителите на автомобили без морални двоумења во префрлањето кон електрични возила.