Европските клиенти ќе дочекаат уште една генерација на популарниот модел, кој треба да биде претставен оваа година

Volkswagen Passat во Северна Америка беше укинат минатата година, но европските клиенти ќе бидат „благословени“ со уште една генерација на популарниот модел, која треба да биде претставена пред крајот на оваа година.

По многу камуфлирани прототипи, колегите од CarScoops создале дигитален рендер, комбинирајќи го сите достапни информации за неговите технички спецификации.

Теренците прилично го презедоа сегментот Д во Европа, принудувајќи ги повеќето производители на автомобили да престанат да ги произведуваат своите седани со средна големина. Сепак, Volkswagen верува дека има уште простор за новиот Passat на Стариот континент пред тој да стане исклучиво електричен бренд.

VW Group ќе ги намали трошоците за истражување со заеднички развој на следните генерации на VW Passat и Škoda Superb. Првиот модел ќе се испорачува само во попрактичната верзија Variant, за разлика од вториот кој ќе остане присутен на пазарот и во седан и во караван верзија. Во Volkswagen веројатно се на мисла дека претстојниот целосно електричен седан ID.7 успешно ќе ја одигра улогата на укинатиот Passat со четири врати во идната линија на производителот на автомобили.

Passat постои од 1973 година, така што неговата деветта генерација е голема работа за автомобилскиот свет. Volkswagen е познат по тоа што не ризикува кога станува збор за стилот, но тоа нема да биде проблем за прилично конзервативната целна публика на Passat.

Профилот веќе беше откриен во прототипите, комбинирајќи ја рамната карактерна линија и стаклениот дел типично за караваните на VW, со поаеродинамична форма и малку поизразени задни рамења.

Меѓуоскиното растојание се очекува да биде подолго од сегашната генерација, што ќе резултира со попространа кабина и подобри пропорции. Предниот дел на новиот Passat неизбежно ќе дели некои од дизајнерски правци во моделите од линијата ID, вклучувајќи ги и модерните LED фарови поврзани со логото на VW преку тенка осветлена решетка.

Сепак, браникот ќе има широк централен отвор за да обезбеди доволно ладење за моторот со внатрешно согорување и два повисоки странични отвори, слични на моделите на Škoda кои наскоро ќе бидат освежени.

Назад, дизајнерите на VW играле на сигурно со хоризонтално поставени задни светла слични на ID.4, тенок заден браник кој ослободува простор за голема задна врата и поизразен спојлер. Нема да биде изненадување доколку VW понуди Alltrack варијанта на новиот Passat, со стилски детали инспирирани од кросоверите.

Откриена е и внатрешноста на новиот VW Passat. Централниот дел е самостоен екран на допир, веројатно со дијаметар од 15 инчи како во ID.7. На дното има лизгачи за контрола на климата и јачината на звукот кои најверојатно ќе бидат осветлени. Дигиталната инструмент табла е многу поголема отколку кај електричните модели.

Слободно може да се претпостави дека Passat ќе ги добие најновите подобрувања во однос на ADAS од портфолиото на VW Group, кои доаѓаат со можности за автономно возење Ниво 2+ или дури и Ниво 3. Што е уште поважно, се очекува кабината да нуди многу простор за патниците позади и голем багажник, близу 650 литри од моделот Variant во заминување.

Новиот VW Passat ќе се вози на најновата еволуција на широко користената MQB архитектура. Како еден од последните модели со мотор со внатрешно согорување, нема да има смисла производителот на автомобили да развие нова архитектура. Сепак, платформата е значително ажурирана од 2012 година, и во однос на безбедноста, технологијата и возењето.

Палетата на мотори, наводно, ќе се состои од бензински (TSI) и дизел (TDI) погонски агрегати со блага хибридна технологија што ќе им овозможи да се усогласат со строгите регулативи за емисии од Euro 7 стандардот. Што е уште поважно, Passat ќе биде достапен и во ажурирана plug-in хибридна верзија, која ќе биде на врвот од понудата во однос на излезната моќност, перформансите и еколошките перформанси.

PHEV најверојатно ќе го комбинира неодамна ажурираниот бензински мотор 1.5 TSI Evo2 со електрични мотори, кои произведуваат до 272 КС (200 kW). VW официјално ја потврди оваа бројка за своите идни хибриди, со целен опсег до 100 километри со електричен мотор.