Најавената забрана за продажба на автомобили со мотори со внатрешно согорување предизвика дипломатска војна меѓу Германија и Франција, пишува Politico

Германија и сојузничките земји кои ги поддржуваат автомобилите со мотори со внатрешно согорување ја зајакнаа својата реторика околу европскиот закон како дел од историските напори за намалување на емисиите во сообраќајот.

По средбата во Стразбур, клучните министри од таа група земји рекоа дека треба да се сменат правилата со кои ќе се забрани продажбата на нови автомобили и ванови со мотори со внатрешно согорување од 2035 година, што веќе е прифатено од Европскиот парламент и начелно договорено. од страна на земјите-членки.

„Нема предлог (од Европската комисија) што одговара на она што го очекуваме и затоа се уште не сме ја постигнале целта“, изјави германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг по средбата.

Но, Франција не планира да се предаде.

Париз посочува дека ќе се придржува до планот на ЕУ да постигне нула емисии од новите автомобили и ванови до 2035 година. Истото го мисли и официјален Мадрид, што значи дека тие две земји, кои се меѓу најголемите производители на автомобили во Европа, се приклучија на групата помали земји кои веќе се обврзаа да ги намалат емисиите на CO2 од патничките возила.

„Подготвени сме да се бориме бидејќи одложувањето би било еколошка грешка, а мислам дека е и економска грешка“, изјави францускиот министер за економија Бруно Ле Мер.

Од друга страна е германската влада, која, заедно со сојузниците, се залага за дупка што ќе им овозможи на автомобилите да работат на е-горива, синтетичка и малку позелена алтернатива на фосилните горива што може да се користи во конвенционални мотори со внатрешно согорување.