Наместо да се базира на истата платформа на каросеријата, се вели дека помалиот G се базира на новата MMA архитектура на Mercedes

2012 Mercedes-Benz Ener-G-Force Concept

Е сега, ако се прашувате дали G-класата сè уште ќе постои во 2025 година, сега некако со сигурност може да се каже дека ќе биде така, и тоа во форма на целосно електричен EQG. Но, семејството може дури и да расте, бидејќи според извештајот на Handelsblatt, производителот работи на мала G-класа.

Движечката сила зад помалата G-класа наводно е директорот Ола Калениус, а на пазарот би можела да се појави веќе во 2026 година. Не треба да се нарекува GLG, ниту пак технички да биде поврзана со постариот поголем брат. Наместо да се заснова на истата платформа на каросеријата, се вели дека помалиот G ќе се базира на новата MMA архитектура на Mercedes, која ќе биде претставена следната година.

Тоа покомпактната G-класа би ја направило „unibody“ кросовер со самоносечко тело, што значи дека можеме да заборавиме на супериорните теренски способности.

Се споменуваат и димензии, што значи дека „Baby G“ нема да биде пократок, но би можел да има значително помал клиренс.

Во интервју за Motor1.com во април 2022 година, Кристоф Старзински, потпретседател за развој на електрични агрегати на Mercedes-Benz, рече дека MMA ќе биде првата електрична платформа која нема да се развива исклучиво за електрични возила. Тоа значи дека малиот G ќе биде опремен со мотори со внатрешно согорување и електричен погон.

MMA се развива за да поддржува 800 волти за брзо полнење, подобри батерии и новиот софтвер MB.OS за автомобили. Овие возила ќе бидат дел од класата „Entry Luxury“ на Mercedes и ќе ги искористат предностите на аеродинамичните лекции научени за време на развојот на концептот Vision EQXX. Сепак, не се очекува помалата G-класа да има тенко тело, напротив се очекува традиционална форма и кутиест облик.