И покрај електричната енергија што во голема мера се добива од термоелектраните, електричните автомобили во Германија се сè уште „почисти“ од автомобилите на бензин.

Електричните автомобили не испуштаат штетни гасови додека возат. Меѓутоа, производството на електрична енергија е поврзано со производството на CO2 (јаглерод диоксид), така што електричните автомобили загадуваат индиректно, иако многу помалку од автомобилите на бензин, на пример. Сепак, разликите меѓу земјите се значајни.

Во последните триесет дена, 34,9% од електричната енергија во Германија се произведени од јаглен, кој е нејзиниот главен извор на енергија. Ова е причината зошто производството на електрична енергија во Германија е еден од најголемите загадувачи во целата Европска унија. Емисиите се 535 g CO2eq/kWh. Пет пати повеќе отколку во Шпанија во истиот период (106 g CO2eq/kWh). Работите не се подобруваат многу ако се земе во предвид минатата година, бидејќи емисиите сè уште се над 500 g CO2eq/kWh, според податоците на Electricity Maps обработени од hibridosyelectricos.com.

Логично, тоа веднаш се рефлектира во употребата на електрични возила. Возењето електричен автомобил во Германија загадува пет пати повеќе отколку, на пример, во Шпанија. Земајќи ги предвид емисиите на просечен бензински автомобил (додавајќи ги директните и индиректните емисии од производството на бензин), возењето електричен автомобил во Германија моментално загадува само 27% помалку од автомобил на бензин. Во случајот на Шпанија, електричните автомобили загадуваат седум пати помалку од автомобилите на бензин. Додека автомобил на бензин кој троши 6,5 l/100 km испушта приближно 17,6 kg CO2 на 100 km, електричниот автомобил што се полни во Германија е поврзан со приближно 12,8 kg CO2 на 100 km.

И покрај горенаведеното, електричните возила сè уште обезбедуваат основна предност во урбаните центри: тие не испуштаат јаглерод диоксид (CO2), јаглерод моноксид (CO), азотни оксиди (NOx) или честички (PM), што придонесува за подобар квалитет на воздухот во градовите.