Со редизајнираната GLS-класа доаѓа уште повеќе опрема и луксуз, ​​што најдобро се одсликува во верзијата Maybach GLS 600, а дури и по редизајнот, верзијата AMG на GLS 63 останува во приказната.

Меѓу моделите на Mercedes кои беа подложени на освежување е и луксузниот SUV предводник кој се крие зад значката GLS и е одговорот на Штутгарт на слично дизајнирани теренци со „полна големина“ понудени од неколку автомобилски компании.

Во Mercedes не мислеле дека на GLS-Class му треба големо „лифтирање на лицето“, па затоа големата каросерија носи со себе пристојни промени кои се видливи на кровот на ладилникот, браниците и куќиштата на предните и задните светла. Повеќе од доволно за теренец кој опционално може да се нарача во комбинација со тркала од 23 инчи, а во игра се и неколку нови бои на каросеријата.

Најмоќната верзија на теренецот, чија тивка и пространа кабина (во која може да се сместат до седум лица) е покриена со најквалитетни материјали, се уште се крие зад ознаката GLS 63. Потписот е на AMG, а GLS во тој случај погонот го добива од 4-литарски V8 мотор кој со два турбополначи развива 612 КС и 850 Nm максимален вртежен момент. Потпомогнат од благата хибридна технологија која испорачува дополнителни 22 КС и 250 Nm, GLS 63 достигнува 100 km/h од место за 4,2 секунди и достигнува максимални 285 km/h. Изведбата е потпомогната од ревидираните елементи на адаптивната воздушна суспензија, а доработен е и електронски контролираниот погон на двете оски (4Matic+).

Очекувано, најлуксузната верзија на 5.2-метарскиот теренец на Mercedes се крие зад името Maybach GLS 600, а карактеристичната двобојна каросерија чија кабина е наменета за само четири лица е придвижувана и од 4-литарски V8 мотор кој развива 558 КС и 730 Nm максимален вртежен момент. Во споредба со верзиите пред редизајнот, турбо бензинските мотори во верзиите GLS 450 и GLS 580 добиле малку поголема моќност, така што 3-литарскиот 6-цилиндерски линиски мотор што го придвижува GLS 450 сега развива 381 КС, а 4-литарскиот V8 кој ја напојува верзијата GLS 580 (заедно со кој може да се нарача и пакетот „Off-Road Engineering“) развива 510 КС.

Автоматскиот менувач со 9 брзини е одговорен за пренос на силата до базата во сите верзии, а првите примероци на редизајнираната GLS-класа треба да пристигнат во салоните ширум светот во втората половина на годината.