И двата модели добиле хибридни системи со нов погонски агрегат, како и надградени технологии

Германскиот производител BMW ажурираше два од своите најпопуларни модели – X5 и X6, кои добиле не само променет изглед, туку и сериозна модернизација на погонските системи, како и нови технологии. Двата модели ќе бидат претставени на јавноста во март, а нивното производство ќе започне во април во фабриката на компанијата во Спартанбург (Јужна Каролина, САД).

Погон

Верзиите X5 sDrive40i, xDrive40i и X6 xDrive40i добиваат нова генерација на 3.0-литарски 6-цилиндерски мотор со турбо компресор на BMW. Погонската единица добива 48-волтна блага хибридна помош од електричен мотор кој произведува 12 коњски сили и 199 Nm. Вкупната моќност на системот сега е 375 КС со 519 Nm. За споредба, претходната верзија на 6-цилиндерскиот мотор кај овие модели располагаше со 335 КС и 450 Nm.

Од BMW велат дека ажурираните X5 и X6 xDrive40i од 0 до 100 km/h забрзуваат за 5,3 секунди, што е подобрување за 0,1 секунди.

Верзиите X5 и X6 M60i xDrive продолжуваат да го користат 4.4-литарскиот твин-турбо V8, но сега потпомогнат од 48-волтен благ хибриден систем. Моќноста на енергетската единица е сè уште 523 КС со 750 Nv. Двата автомобили забрзуваат до 100 km/h за 4,2 секунди.

Во исто време, X5 xDrive50e PHEV го заменува претходниот xDrive45e. Вкупната системска моќност на 3.0-литарскиот, 6-цилиндерски турбо мотор и електромоторот е 483 КС со 700 Nm наместо досегашните 389 КС со 600 Nm. Ажурираниот електричен мотор произведува 194 КС и 380 Nm, но за кратко време може да понуди 449 Nm. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 4,6 секунди, наместо 5,3 секунди претходно.

BMW xDrive50e располага со батерија со нето капацитет од 25,7 kWh за да ја замени претходната единица од 17,1 kWh. Дополнително, батеријата сега може да се полни со наизменична струја до 7,4 kW, што обезбедува автономија само на електрична енергија од 64 km.

Новите погонски единици доаѓаат со 8-брзински автоматски менувач. Менувачот сега има електрична пумпа за масло и торзиони амортизери кои го прават менувањето помазно. Достапниот пакет M Sport има поставка Sprint која автоматски префрла во најниската употреблива брзина, го става погонот во најспортски режим и добива целосно електрично засилување од благиот хибриден систем.

Надворешност

Ажурираните X5 и X6 изгледаат малку поинаку од нивните претходници. BMW наведува дека контурата на фаровите е потесна за 35 mm. Извајаните површини сега се граничат со бубрежните решетки на ладилникот. X5 доаѓа со опционална осветлена решетка, а X6 стандардно доаѓа со пакетот M Sport, кој има октагон на дното на маската. Моделите M60i xDrive со V8 погон имаат четири издувни цевки.

Клиентите можат да изберат помеѓу неколку нови бои. Blue Ridge Mountain Metallic, Brooklyn Grey Metallic, Skyscraper Grey Metallic и Frozen Pure Grey Metallic се придружуваат на палетата. X5 M60i xDrive е достапен и во Marina Bay Blue Metallic, а X6 M60i xDrive и во Isle of Man Green Metallic.

BMW X5

BMW X6

Внатрешност

Доста промени има и во внатрешноста на ажурираните X5 и X6. Екраните сега се во еден целосен стаклен дисплеј кој се состои од 12,3-инчен информативен екран и 14,9 инчна инструмент табла. 

Технологија

Во однос на системите за помош при возењето, системот Highway Assistant се приклучува на опционалниот Driving Assistance Professional Package. Им овозможува на возачите да ги тргнат рацете од воланот на автопат со ограничен пристап со брзина до 140 km/h. Режимот за помошен преглед на контролната табла ги прикажува возилата откриени од камерите и сензорите во тековната и соседната лента.

Функцијата Parking Assistant Professional го снима возењето на автомобилот до 200 метри и може да го репродуцира. Ова значи дека возачот може да го натера возилото да дојде до него со тоа што ќе го контролира од апликацијата My BMW на паметен телефон.