Според податоците на „Кантар“ во периодот од 22 јануари до 18 февруари, француската компанија „Е. Леклер “ остварила најдобри резултати во секторот за продажба на храна.
Францускиот лидер на пазарот „Е. Леклер“ објави дека го зголеми пазарниот удел од 1,5%, за да опфати 23,9% од потрошувачката за време на таканаречениот период „П2“.
Она што е забележано како интересно од „Кантар“ е дека „Е. Леклер“ не регрутирала дополнитени купувачи, но стапката на лојалност значително се зголемила. Каналите за он лајн продажба на компанијата, кои сочинуваат 4,4% од вкупниот пазар, придонеле за зголемување на повеќе од една третина (36%) од нејзиниот пазарен удел.
Извор: esmmagazine.com
Фото: „Е.Леклер“
@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира.