Еден од првите електрични модели кој ќе се приклучи на линијата на Alfa Romeo ќе биде следната генерација на Giulia, која треба да пристигне околу 2025 година

Пресвртот на Alfa Romeo беше тежок, но компанијата станува посигурна бидејќи Tonale се продава во големи количини. Брендот изминатата 2022 година ја нарече „исклучително позитивна година“, откривајќи дека регистрациите во Европа се зголемени за 22%. Франција, Германија и Италија забележале зголемена побарувачка, како и Австрија, Шпанија, Грција и Португалија, како одраз на континуираниот раст на италијанскиот производител.

Компанијата големите заслуги за овој успех ги припишува на Tonale, за кој велат дека ја започнал нивната „метаморфоза“ и претставува пресвртница во процесот од нула до нула (нулта емисија) што ќе ја доведе Alfa Romeo до најбрзиот бренд во глобалниот автомобилски свет.

Според извештајот на Autocar, еден од првите електрични модели што ќе се приклучи на линијата на Alfa Romeo ќе биде следната генерација на Giulia, која треба да пристигне околу 2025 година. Базниот модел треба да има околу 350 КС (257 kW), додека Veloce ќе произведува околу 800 КС (589 kW).

Изданието исто така го цитира извршниот директор Жан-Филип Импарато дека следната генерација на Giulia Quadrifolio ќе има околу 1.000 КС (736 kW). Тоа е импресивна бројка и Импарато сугерира дека автомобилот може да има опсег по WLTP до 700 километри. Тој вели дека редизајнираниот седан ќе изгледа како „Alfa што сите го посакуваме“.

Настрана од разговорот за Giulia, шефот на Alfa вели дека почетниот субкомпактен кросовер, за кој се верува дека ќе се вика Brennero, ќе биде лансиран следната година со хибридни и електрични погонски единици. Ќе го следат повеќе електрични модели во 2025 и 2026 година. Покрај Giulia, ќе биде електрифициран и следниот Stelvio, иако не е јасно кој модел ќе пристигне прв.

Во другите вести, Импарато вели дека претстојниот суперавтомобил на марката е речиси распродаден. Моделот за сега е познат како 6C и се очекува официјално да биде претставен ова лето.