Германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг јасно вели дека предлогот на Европската унија мора веднаш да се промени

Со намера да се зачува животната средина, на производителите на автомобили во Европската унија (ЕУ) им беше даден рок за исполнување до 2035 година.

Според наведениот политички план на ЕУ, сите нови автомобили по 2035 година треба да имаат нула емисија на CO2, што засекогаш би го исклучило производството на мотори со внатрешно согорување.

Меѓутоа, како што е познато, ваквиот развој на приказната пропадна бидејќи не се согласуваат сите членки на ЕУ со таа одлука.

Според најновите вести од Reuters, Германија формирала сојуз со неколку европски земји за да се спротивстави на споменатата забрана за мотори со внатрешно согорување.

Седумте вклучени земји се Чешка, Словачка, Италија, Полска, Романија, Унгарија и Германија, а сите нивни министри за транспорт неодамна одржале состанок на кој се разговарало за тоа што треба да се промени во одлуката на ЕУ.

Германскиот министер за транспорт Фолкер Висинг јасно дава до знаење дека предлогот на ЕУ мора веднаш да се промени. Тој додава дека пристапот изгледа погрешен, посочувајќи дека постои „климатски неутрален начин“ за внатрешно согорување.

И покрај ова, објавено е дека новоформираната алијанса размислува за посебна категорија за возила со внатрешно согорување кои можат да работат на горива без јаглерод по 2035 година.

Последниот потег на ЕУ за забрана на продажба на нови бензински и дизел автомобили по 2035 година се случи минатиот месец. Новиот закон бара од производителите на автомобили да ги намалат емисиите на CO2 од новите возила до таа година на нула.

Дополнително, законот наложува и намалување на емисиите на CO2 за 55 отсто за новите автомобили и 50 отсто за ванови до 2030 година.

ЕУ ќе ги прекине своите стимулации за возила со нула и ниски емисии до 2030 година. Производителите кои произведуваат помеѓу 1.000 и 10.000 нови автомобили годишно ќе имаат рок до 2036 година да се усогласат со новите правила, додека производителите кои произведуваат помалку од 1.000 нови возила годишно би можеле да останат ослободени од прописите.

Неколку производители на автомобили веќе презедоа чекори за тестирање на употребата на алтернативни горива како што се синтетички горива и водороден погон, што го истражуваат Porsche и Lamborghini. Тука е и Toyota која експериментира со мотори со внатрешно согорување на водород, почнувајќи од Prius, кој треба да пристигне со гореспоменатата поставка до 2025 година.