Автомобили
Останува ли Германија без познатата авто-индустрија? За десет години речиси 2 милиони возила се помалку произведени..
Пазарот на автомобили минува низ тектонски промени. Ова станува јасно кога се гледа производството на возила, како што може да се види од податоците од индустриската информативна служба Marklines.
Handelsblatt ги толкуваше и испрати јасно предупредување до Германија. Во 2012 година во Германија се произведени 5,6 милиони патнички автомобили и комбиња, а во 2022 година само 3,6 милиони.
Фактот дека корпорациите како VW, Mercedes и BMW сепак оствариле рекордни профити (вкупно 49,2 милијарди евра) се припишува на експанзијата на странското производство.
Водачите на индустријата колективно произведоа повеќе од десет милиони возила надвор од Германија во 2022 година. Високите цени на енергијата, трошоците за работна сила и даноците гарантираат дека овој тренд веројатно ќе продолжи и ќе се интензивира во иднина.
На ова треба да се додаде и зголемената важност на електричните автомобили. VW произведува во Шпанија, Mercedes во Кина и Полска.
CAR Center Automotive Research пресмета дека цената на еден час работа, вклучувајќи ги дополнителните трошоци за работна сила, изнесува 59 евра во германската автомобилска индустрија, а 28 евра во Шпанија. Во Унгарија и Полска само 13.
Здружението на германската автомобилска индустрија (ВДА) смета дека итно е потребна офанзива за Германија како индустриска локација. Во спротивно, Германија се заканува да се лизне во безначајност на глобално ниво.
Ова веќе се случи во делот на малите автомобили, поради високите трошоци. Во Германија од 2022 година повеќе нема да се произведуваат мали и микро автомобили.
Во делот на малите автомобили и големите комбиња е забележан пад од речиси 90 отсто од 2012 година. Благодарение на подобреното снабдување со чипови, производството на возила треба повторно да се зголеми оваа година.
Меѓутоа, во Германија нема да има враќање на бројките од последната деценија. Здруженијата на работниците во индустријата се особено загрижени.
Електричните автомобили бараат значително помалку делови. Ќелиите на батериите доаѓаат во голем број од Азија. Како резултат на тоа, работните места се изложени на ризик, особено кај добавувачите во автомобилската индустрија.
Во Германија, BMW и Mercedes се фокусираа на производство на луксузни автомобили како што се серијата 7 и S-класата. Повеќето од другите доаѓаат од странство.
Многу добавувачи во автомобилската индустрија немаат можност да се преселат на други локации (надвор од Германија) и со тоа да ги загубат клучните работни места и работни места.
Извор: vesti-online.com
Автомобили
Tesla ќе потроши 500 милиони долари за мрежа за полнење
Teslа ќе потроши повеќе од 500 милиони долари оваа година за да ја прошири својата мрежа на брзи полначи, изјави извршниот директор Илон Маск.
Проширување на мрежата на Supercharger
Пред само неколку дена Маск ги отпушти вработените кои го водеа тој бизнис.
„Само да повторам: Тesla ќе потроши повеќе од 500 милиони долари за да ја прошири нашата мрежа на Supercharger. На тој начин ќе создадеме илјадници НОВИ полначи“, напиша Маск во објавата на X.
„Тоа е само за нови локации и проширувања, не сметајќи ги оперативните трошоци, кои се многу повисоки“, додаде Маск. Откако беше отпуштен минатата недела, Маск рече дека Tesla планира да ја прошири мрежата на Supercharger, но со побавно темпо за нови локации.
Производителите на електрични возила сè повеќе го прифаќаат северноамериканскиот стандард за полнење на Tesla. Ова значи дека компресорите на Tesla се се поблиску до тоа да станат индустриски стандард, на сметка на конкурентниот хибриден систем за полнење.
Сепак, одлуката на Маск да ги отпушти луѓето од тимот за полнење на електрични возила ги нарушува плановите за распоредување на нови брзи полначи. Администрацијата на Бајден им додели на државите 5 милијарди долари во текот на пет години за изградба на 500.000 станици за полнење ЕВ како дел од Националната програма за инфраструктура за електрични возила. Тesla досега доби најголем дел од тоа федерално финансирање.
/B92
Автомобили
VW Golf оваа година го слави својот 50-ти роденден, а по тој повод ќе биде претставена специјална серија
Конечно по извесно време најновото издание на Golf GTI во најава, истакна првиот човек на Volkswagen, Томас Шефер, а моделот треба да дебитира на крајот на месецот на Нирбургринг. Тизерот не открива многу – се гледа целиот автомобил, но сликата е пикселирана до тој степен што ништо не се препознава.
Шафер напиша дека доаѓа новиот болид, велејќи: „Се враќаме на Нирбургринг на 24-часовната трка за да ја прославиме светската премиера со навивачите“.
Од снимката може да се претпостави дека новиот модел има поагресивно дизајниран преден браник со нагласена облога во боја на каросеријата, што ги истакнува рестилизираните предни отвори за воздух.
Ќе се базира на неодамна обновената осма генерација Golf GTI, што меѓу другото значи дека моделот ќе добие IQ LED светла, но за жал не и опција за мануелен менувач, пренесува b92.net
Автомобили
Volkswagen драстично ја менува својата стратегија
Брендот Volkswagen планира да ја зголеми понудата на plug-in хибридни автомобили како одговор на забавувањето на побарувачката за електрични возила, пишува HAK Review.
Проширувањето на портфолиото на PHEV е еден од главните приоритети на VW, изјави во средата извршниот директор Thomas Schäfer. Овој потег е промена на насоката во однос на претходната стратегија на фокусирање главно на електрични возила преку линијата ID, пишува Bloomberg.
„Клиентите сега сакаат plug-in хибриди, вклучително и во Кина и САД“, рече Шефер во интервјуто на маргините на автомобилската конференција во Лондон.
Продажбата на plug-in хибриди расте побрзо од продажбата на електрични автомобили
Продажбата на plug-in хибриди во Европа порасна побрзо од продажбата на електрични возила претходно оваа година. Volkswagen ја менува својата стратегија за електрична енергија откако одложи некои модели и заостана во Кина, каде што доминираат локалните брендови. Минатата година, производителот се откажа од плановите за изградба на фабрика за електрични возила во Германија во вредност од 2 милијарди евра.
Со забавување на растот на електричните возила, производителите на автомобили се свртуваат кон познатите погонски единици за да ја одбранат продажбата и уделот на пазарот.
Тојота има корист од порастот на глобалната побарувачка за хибриди. Групацијата Mercedes-Benz претходно во средата соопшти дека ќе продава автомобили со мотори со внатрешно согорување подолго од очекуваното поради разочарувачката продажба на електрични возила.
Најновата хибридна технологија на VW, која се користи во модели како Passat и Tiguan, веќе нуди електричен опсег од повеќе од 100 километри, пишува HAK Revija.
/Index
-
Кичево2 дена
(ВИДЕО+ФОТО) Жива е Македонија! Со песна, оро и дефиле денес кичевските матуранти го завршија средното образование, честитки!
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (18 мај)
-
Хороскоп11 часа
Хороскоп за недела (19 мај)
-
Македонија2 дена
Старица од Прилеп измамена на телефон за наводно случена сообраќајка на нејзина внука
-
Магазин22 часа
Доаѓа iPhone Slim и ќе биде најскапиот модел во серијата
-
Временска прогноза2 часа
Времето денес ќе биде променливо овлачно, наместа со пороен дожд и силен ветер
-
Занимливости11 часа
(ВИДЕО) Дукати го претстави новиот модел „Монстер“ во чест на легендарниот Аиртон Сена
-
Автомобили2 дена
Tesla ќе потроши 500 милиони долари за мрежа за полнење