Измените стапуваат на сила: Сите такси возила во Белград од денеска мора да бидат бели

955

Од денеска, 8 мај, сите такси возила во Белград мора да бидат бели.

Таксистите чии возила се со друга боја ризикуваат казни од 40.000 или 80.000 динари, во зависност од тоа дали се работи за претприемач или компанија.

За овие прекршоци прекршочен налог издава инспекторот за патен сообраќај или комунална милиција.

Во септември 2021 година стапија на сила измените на Одлуката за такси превоз. Една од тие промени се однесуваше на бојата на такси возилата, која од 8 мај 2024 година на подрачјето на град Белград може да биде исклучиво бела.

Таксистите кои немаа бели возила во овој преоден рок требаше само да купат нови, со или без државни субвенции или да ги префарбаат постоечките. Постои можност и за покривање на автомобилот со специјални фолии, што според белградски автофарџија е токму најчестиот избор на таксистите во главниот град.

„Цената на бојадисување на автомобил се движи од 600-700 евра, а до 2.000 евра, во зависност од типот на автомобилот, неговата големина, состојбата во која се наоѓа возилото и – во каква боја е обоена. Најскапата бојата е „бел бисер““, вели за N1, сопственик на продавница за бојадисување автомобили.

Боењето на возилото трае четири до пет дена, додека нанесувањето специјални фолии во бело трае еден ден.

„Има можност автомобилот да се украсува со специјални фолии во бела боја, а тоа може да чини од приближно 500 евра до 1.000 евра, можеби и нешто повеќе од 1.000 евра. Во овој случај, бојата на внатрешноста на автомобилот останува оригинална. а надворешноста на возилото е бела Таа фолија трае најмалку една или две години, додека најквалитетните фолии можат да траат и повеќе од пет години“, вели соговорник на N1.

Таксистите, додава тој, масовно се одлучуваат за фолија.

“Фолијата е добро решение за сите таксисти кои подоцна сакаат да го продадат својот автомобил. Познато е дека бел автомобил е секогаш поевтин. Така што кога таксист сака да продаде автомобил покриен со фолија, само ја отстранува фолијата, која не остава оштетувања на бојата, а автомобилот повторно го добива во фабричка боја, како пред да ги залепи фолиите“, вели истиот соговорник.