Неименуваниот концепт има ниска силуета со изразени браници, фиксиран покрив и две големи Gullwing врати.

Mazda неодамна ги почести оние кои ја следеа презентацијата на нивната среднорочна стратегија за електрификација до 2030 година. Откако Mazda објави обновен фокус на електрификацијата преку зголемување на инвестициите и ажурирање на глобалниот сооднос на продажбата на EV на 40 проценти до 2030 година, Mazda покажа концепт во стилот на MX-5, но со купе каросерија.

Производителот на автомобили беше строг со детали, а концептот не беше ни споменат во официјалното соопштение за печатот. Сепак, се појави во видеото веднаш по снимката од претходните четири генерации на Mazda MX-5, поради што се верува дека може да биде преглед на претстојниот модел од петта генерација.

Неименуваниот концепт има ниска силуета со изразени браници, фиксиран покрив и две големи Gullwing врати. Површината и вкупните пропорции се слични на сегашниот MX-5. Напред се гледа осветлен амблем на Mazda, додека LED фаровите изгледаат како да имаат некаков „поп-ап“ механизам.

Додека следната генерација MX-5 се шпекулира дека ќе го задржи својот мотор со внатрешно согорување, овој концепт се чини дека има електричен погон. Тоа се гледа од алуминиумската структура, со простор зад кабината со две седишта што може да содржи батерии. Изгледот се чини дека се фокусира на леснотијата и динамиката на возење, верно на наследството на спортски автомобили на јапонската марка.

Како што претходно наведовме, Mazda ја ажурираше својата среднорочна стратегија за 2030 година. Производителот на автомобили верува дека уделот на продажбата на електрични возила во неговата глобална понуда ќе биде 40 проценти до 2030 година, во споредба со претходната проценка од 25 проценти. Стратегијата за електрификација на Mazda ќе биде „прилагодена на регионалните карактеристики и потребите на животната средина“ и ќе биде поддржана со инвестиција од околу 10,6 милијарди долари.

Првата фаза помеѓу 2022 и 2024 година ќе се фокусира на развојот. Втората фаза помеѓу 2025 и 2027 година ќе биде „транзициски период“ со воведување на нов хибриден систем и нови ЕВ модели за Кина и остатокот од светот. Конечно, третата фаза помеѓу 2028 и 2030 година ќе вклучи серија премиери на електрични возила на глобално ниво.