Магазин

Меган Маркл има стратегија кога се пријателите во прашање: Британска новинарка открива шокантни детали за војвотката

Познато е дека принцот Хари и Меган Маркл не се многу популарни членови на кралското семејство, а масло на огнот долеа новинарката која се занимава со кралското семејство, Шарлот Грифитс, која истакна дека војвотката од Сасекс има посебна стратегија кога се во прашање пријателите и дека ги нема многу.

Како одговор на фактот дека Меган Маркл го лансира својот нов бренд „American Riviera Orchard“, кој ќе продава покуќнина, Грифитс се пошегува дека војвотката продала вкупно 50 тегли џем затоа што има многу пријатели.

Грифитс додаде дека Меган е познато дека „сака да ги прекине врските со пријателите и да се дистанцира“ и додаде дека зборот „Markled“ е измислен како сленг за да се дистанцира од пријателите, а зборот дури и се појавува во Урбан речник. На таа локација, „markled“, што значи „означено“, има значење: „да оставиш некого или нешто откако ќе ги исполниш очекувањата на таа личност“.

Грифитс рече дека оваа фраза постои затоа што Меган успеала да ги одвои своите две деца од нивните пријатели, пишува Дејли мејл.

„Таа ги прекина пријателските односи со членовите на семејството, колегите, со нејзината најдобра пријателка Џесика Малрони, чии деца учествуваа на нивната кралска венчавка“, вели новинарката.

Врската на Меган со Џесика Малрони залади во 2020 година, откако модната дизајнерка, која живее во Торонто, беше фатена во приказна околу движењето „Животите на црнците се важни“.

Извор изјави за Page Six дека односот меѓу двете најдобри пријателки и претходно бил затегнат, бидејќи Меган чувствувала дека Џесика сака да се здобие со популарност и да направи кариера од нејзиното пријателство со војвотката.

„За некој кој всушност е познат по тоа што раскина со нејзините пријатели или ги откачи, неверојатно е што (Меган) дури го употреби зборот пријателство во текстот на протечениот документарец. Мислам дека има стратегија кога се во прашање нејзините пријатели и кога ќе заврши со нив, ги отфрла и заборава сè за нив, го брише нивниот број и во некои случаи ги блокира“, вели Грифитс.

Принцот Хари и Меган треба да започнат две нови емисии за готвење и градинарство на Нетфликс, како дел од нивниот договор со компанијата вреден 100 милиони долари. Двојката има два проекта, кои произлегуваат од лансирањето на нејзиниот бренд „American Riviera Orchard“.

Централните теми на тие емисии се поврзани со градинарството и готвењето, што веројатно ќе и даде добра промоција на брендот.

Меган им испрати тегли со џем на своите пријатели, вклучително и фотографката Делфин Блејкер и модната дизајнерка Трејси Робинс, кои ги споделија своите впечатоци на Инстаграм.

Но, Грифитс нагласува дека Меган нема долг список на пријатели. Таа рече: „Назад на џемот, другата голема шега цела недела е како таа знае само 50 луѓе и затоа испрати толку многу џемови“.

„Сè потсетува на списокот што (Хари и Меган) го имаа за свадбата. Таа на својата кралска венчавка поканила луѓе кои едвај ги познавала, како што е (телевизиската водителка) Опра, со која всушност воспоставила врска по контроверзното интервју (во кое Хари и Меган открија шокантни детали за кралското семејство), но и на во времето (во моментот на интервјуто) таа едвај ја познаваше Опра“, вели новинарката.

Познатата водителка беше поканета на церемонијата во капелата Свети Џорџ, во замокот Виндзор, и покрај тоа што очигледно се сретнала со Меган само еднаш лице в лице и веројатно никогаш не го сретнала лично принцот Хари пред специјалниот ден.

Сите 800 гости беа поканети да уживаат во „свадбен појадок“ во големата сала на замокот Виндзор по церемонијата.

Меѓутоа, само 200 гости биле поканети на вечера во теренот на Фрогмор Хаус на денот на венчавката, а за тоа платил нејзиниот свекор, кралот Чарлс. Парот наводно ја поделил листата на гости за да може да поканат по 100 луѓе, а се смета дека војвотката го искористила својот дел за да ја покани Опра.

На почеток