Црниот петок го собори рекордот на онлајн продажба во САД


 

Купувачите потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари за купување преку Интернет за време на Црниот петок оваа година, според Adobeu, која ја следи продажбата на веб-страниците на трговците на мало.

Вкупните онлајн продажби за денот по Денот на благодарноста се зголемија за 2,3 отсто на годишно ниво, со електрониката како главен придонесувач, бидејќи онлајн продажбата се зголеми за 221 отсто во однос на просечниот ден во октомври, соопшти Adobeu. Играчките се уште една популарна категорија за купувачите, со раст од 285 отсто, исто како и опремата за вежбање, зголемена за 218 отсто.

Многу потрошувачи прифатија флексибилни планови за плаќање на црниот петок додека продолжуваат да се борат со високите цени и инфлацијата. Плаќањата „Купи сега, плати подоцна“ се зголемени за 78 отсто во споредба со минатата недела, почнувајќи од 19 ноември, а приходите на „Купи сега плати подоцна“ се зголемени за 81 отсто во истиот период.

Некои од најпопуларните производи за оваа година вклучуваат конзоли за игри, дронови, Apple MacBooks, производи од Dyson и играчки како Fortnite, Roblox, Bluey, Funko Pop! и Disney Encanto, според извештајот.

Купувачите на Црниот петок, исто така, соборија рекорди за нарачки преку мобилни телефони, бидејќи 48% од онлајн-продажбите беа направени на паметни телефони, од 44% минатата година.

Рекордното трошење доаѓа веднаш по силниот шопинг ден на Денот на благодарноста, во кој потрошувачите потрошиле рекордни 5,29 милијарди долари онлајн, што е за 2,9% повеќе од годишно ниво. Според Adobeu, клиентите обично трошат околу 2 до 3 милијарди долари онлајн дневно.

За трговците на мало, овие бројки би можеле да бидат ветувачки показател во наредните недели. Прогнозите за раните празници се пригушени, при што Target, Macy’s, Nordstrom и други трговци на мало известуваат за затишје во продажбата кон крајот на октомври и почетокот на ноември. Потрошувачката исто така ослабе минатиот месец бидејќи инфлацијата се движеше близу највисоките нивоа во изминатите четири децении.

Иако црниот петок заврши, активноста во е-трговијата ќе остане силна во текот на викендот, според извештајот на Adobeu. Се очекува потрошувачите да потрошат 4,52 милијарди долари во сабота и 4,99 милијарди долари во недела, пред најголемиот ден за онлајн купување во годината, Сајбер понеделник.

Оваа година, Cyber ​​Monday се очекува да привлече трошоци од 11,2 милијарди долари, што е зголемување од 5,1% на годишно ниво, според Adobeu.