Креаторите на Genshin Impact – Mihoyo се проценети дека вредат $23 милијарди

Тенорот на разговори околу мобилните и гача игрите се менуваше со текот на годините. Иако најпрво наиде на потсмев поради широко распространетата перцепција дека тие се евтини и инфериорни игри, а да не зборуваме за грабливи поради нивната различна механика и карактеристики кои често се тесно поврзани со микротрансакции, повеќе луѓе од кога било сега играат игри за мобилни телефони, и тие се огромен извор на капиталот на индустријата.

Во моментов, некои од најиграните игри се наслови за мобилни и гача, и веројатно нема поголем пример за ова од Genshin Impact, игра за играње улоги на гача, развиена од кинескиот програмер Mihoyo. Сосема очекувано, статусот на играта како глобален феномен се исплати на нејзиниот развивач кој е проценет на 23 милијарди долари во новиот извештај, бројка што исто така би ја направила највредната приватна компанија фокусирана на игри во светот.

Тоа е последното вреднување на компанијата според шестиот годишен глобален Unicorn Index од Истражувачкиот институт Хурун, кој ги рангира приватните компании и стартапи основани по 2000 година и почнуваат од 1 милијарда долари. Како што објави Game World Observer, помеѓу последното рангирање на институтот и овогодинешното, Mihoyo се искачи на 91 позиција. Не само што е најголемата компанија за игри во приватна сопственост на рангирањето, туку е и 12-та највредна компанија на целата листа!

Следната најголема приватна компанија за игри е Niantic, развивачите најпознати по Pokemon Go, кој е неколку позиции под Mihoyo на 67-то место. За да ви даде идеја за светот на разликата меѓу нив, Niantic беше проценет на 9 милијарди долари.

Кога Genshin Impact за прв пат дебитираше, некои од публиката веднаш пропагираа дека Mihoyo сакаат да грабнат од успехот на The Legend of Zelda: Breath of the Wild, но насловот привлече публика која оттогаш само порасна со големини. Mihoyo, кој пред неколку години ја објави и гачата RPG Honkai: Star Rail, којашто се базираше на вртење, оттогаш експлодираше, не само по популарност туку и во чисто богатство благодарение на готовинските крави како овие наслови.

Со ова темпо, Mihoyo треба да заземе уште едно или две места во исто време следната година. Иако компанијата веќе има два вистински хитови под појасот – и ниту една не покажува знаци на запирање бидејќи постојано се ажурираат со нови содржини – таа не ги зајакна сопирачките за развој на други игри. Неговиот најнов наслов, Zenless Zone Zero, е уште еден стилски акционен RPG кој веќе некое време е во и надвор од бета верзијата и е на пат да се појави на компјутер и PS5 во многу блиска иднина.

МАРКЕТИНГ

Спорели на:

About The Author

Според новиот извештај на Dealabs, доверливиот протекувач billbil-kun тврди дека God of War Ragnarök наскоро ќе добие најава за PC.

Извештајот проценува дека верзијата за компјутер ќе биде „објавена некаде во мај 2024 година“, лабаво преведена. Се додава дека најавата би можела да пристигне за време на новата изложба на PlayStation, која, исто така, веројатно доаѓа овој месец.

Dealabs, исто така, споменува дека не може да го потврди датумот на објавување за PC верзијата на God of War Ragnarök, иако го истакнува датумот на лансирање на оригиналот во 2022 година.

God of War Ragnarök е еден од најценетите ексклузивни наслови на PlayStation. Сепак, PlayStation ќе ја објави Ghost of Tsushima Director’s Cut за ПЦ следната недела на 16 мај. Значи, постои преседан за слични планови.

И покрај некои измешани чувства за PSN, новата верзија за компјутер на Ghost of Tsushima изненадувачки ќе ги вклучи и трофеите на PlayStation и преклопот. Не е јасно дали овие карактеристики на компјутер ќе се прошират на наслов како God of War Ragnarök.

Billbil-kun успешно објави различни вести од индустријата и други неизбежни најави. Ова ги вклучува тврдењата за Death Stranding 2 од јануари 2024 година. Набргу потоа, Death Stranding 2 доби нов трејлер за приказната.

Значи, многу е веројатно дека доаѓа најавата за God of War Ragnarök. Сепак, ништо не е потврдено, а PlayStation се уште официјално не се закачи или откри ништо.