Предуслов за користење на услугата е активна сметка на Škoda Connect и активиран далечински пристап до возилото

Производителите на автомобили се обидуваат на секој можен начин да им се приближат на клиентите, а Škoda е една од нив. Чешкиот производител на автомобили развил нова услуга која е наменета да го олесни паркирањето во различни европски земји. Pay to Park им овозможува на корисниците да ја користат апликацијата на производителот на автомобилот или инфозабавниот систем на возилото за прикажување на опциите за паркирање, прегледување на трошоците и практични плаќања. По успешната пилот фаза во Швајцарија, услугата сега е достапна и во Германија, Австрија, Белгија, Данска, Финска и Норвешка. Според Škoda, наскоро ќе следат уште осум земји – Франција, Унгарија, Исланд, Италија, Холандија, Словенија, Шпанија и Шведска, пред услугата да биде пуштена во други европски земји во 2023 година.

Клиентите можат да користат Pay to Park преку апликацијата MySkoda на нивниот паметен телефон или преку актуелните Amundsen и Columbus инфозабавни системи. Апликацијата за во автомобил сега е достапна за моделите Fabia, Kamiq, Scala, Octavia, Karoq, Superb и Kodiaq. Предуслов за користење на услугата е активна сметка на Škoda Connect и активиран далечински пристап до возилото, се вели во соопштението на производителот на автомобили. Штом податоците за плаќањето се зачуваат во апликацијата и услугата се активира, таа може веднаш да се користи на инфозабавниот систем и прикажува паркинг места каде што можете да плаќате онлајн.

Кога ќе пристигне на паркингот, возачот потоа може да го избере времето за паркирање и, доколку е потребно, да го продолжи преку апликацијата. Плаќањето се врши онлајн на крајот од процесот на паркирање.