28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПрофитот на „Xiaomi“ ги надмина очекувањата

Профитот на „Xiaomi“ ги надмина очекувањата

Профитот на „Xiaomi“ ги надмина очекувањата на аналитичарите откако третиот по големина производител на паметни телефони успеа да се справи со тешкиот квартал со кој ја заврши годината, пишува „Bloomberg“.

Продажбата на паметни телефони нагло падна во трите месеци до крајот на декември, но компанијата со седиште во Пекинг сепак успеа да оствари нето добивка од 1,5 милијарди јуани (218 милиони долари). Ова е над просечната прогноза од 800 милиони јуани. Приходите за кварталот достигнаа 66 милијарди јуани, објави технолошкиот гигант. Аналитичарите очекуваа 65 милијарди јуани.

Напорите на компанијата да ги диверзифицира своите производи и инвестиции и помогнаа да се движи во период опкружен со ограничувања според стратегијата на Кина за нулта ковид и проблеми со нивното нагло укинување.

Компанијата е на пат да ја постигне својата цел за масовно производство на паметни електрични возила во првата половина на 2024-та година, велат од „Xiaomi“ во поднесените документи до регулаторите. Милијардерот, ко-основачот на компанијата, Леи Јун, го направи проширувањето во растечкиот сектор на електрични возила како приоритет за гигантот и вети милијарди долари инвестиции за таа цел. Фирмата е во преговори со „Beijing Automotive Group“ за заедничко производство на електрични возила додека се обидува да го исполни ветувањето дека ќе прави свои автомобили до 2024-та година.

Одложувањето на имплементацијата на амбициите на „Xiaomi“ во автомобилскиот сектор во голема мера беше поврзано со одобрението од владата што му беше потребно на проектот. „Xiaomi“ е една од најновите компании кои сакаат да влезат во кинескиот сектор за електрични автомобили, кој веќе преполнува со конкуренти, вклучувајќи ги и етаблираните имиња како „BYD“ и „Nio“. Дури и без водство, Леи, кој ги нарече електричните автомобили уште еден стартап потфат во неговата кариера, се потпира на експертизата на неговата компанија во поврзаната технологија и градењето на лојални кориснички заедници. Ќе потроши 3,1 милијарди јуани на паметни електрични возила и слични иницијативи во 2022-ра година, покажуваат регулаторните документи.

Глобалната продажба на паметни телефони на „Xiaomi“ падна за 26,3 отсто во четвртиот квартал, што е најголем пад меѓу сите производители, бидејќи светската побарувачка ослабе. Сепак, продадените 33,2 милиони телефони за тој период се покажаа доволни за да ги надминат локалните ривали и да ја задржат компанијата на третото место во светот зад „Apple“ и „Samsung Electronics“, според податоците на „IDC“.

Леи им вети на инвеститорите дека ќе ја подобрат профитабилноста на „Xiaomi“, истовремено одржувајќи го обемот на бизнисот, предизвикувачка задача која ќе бара подобрување на маргините на бизнисот со паметни телефони и поголем поврат на инвестицијата и попрофитабилни интернет услуги.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП