Големи најави од Кина | Доаѓа возило кое треба да ги „промени правилата на игра“ на пазарот на електрични автомобили | Видео

668

Колку кинеските електрични автомобили се конкурентни денес најдобро може да се види од примерот на BYD, кој продаде повеќе електронски автомобили од Tesla во последниот квартал.

Кинеските автомобилски компании постигнаа голем напредок во изминатите неколку години и нивните возила се технолошки напредни, добро дизајнирани и подостапни од нивните западни конкуренти.

Иако Tesla минатата година ја заврши како лидер по бројот на продадени електрични автомобили, бројките од четвртиот квартал од 2023 година се показател за тоа што следува.

Имено, во последните три месеци од минатата година BYD продале повеќе електрични автомобили дури и од Tesla.

Но BYD не е единствената кинеска компанија со големи амбиции на тој пазар.

Една од нив е XPeng, а како што коментира потпретседателот на компанијата Brian Gu во интервјуто за CNBC, нивниот неодамна претставен автомобил X9, кој некои медиуми го нарекоа вселенски брод, може да ги промени правилата на игра во индустријата за електрични автомобили, особено во т.н сегмент MPV, односно повеќенаменски возила.

Веруваме дека може да биде најпродаваниот автомобил во својата категорија… затоа што мислам дека доаѓа со исклучително иновативна технологија и дизајн и водечка технологија за паметно возење спакувана во исклучително убаво дизајниран производ, ги објаснија предностите на XPeng X9, Brian Gu.

 

Во овој автомобил има место за седум лица, а неговата цена на кинескиот пазар се движи меѓу 50 и нешто помалку од 59 илјади долари.

Минатата година XPeng испорачал нешто повеќе од 140.000 автомобили и, иако тоа претставува зголемување од 17 отсто во однос на истиот период претходната година, компанијата нема причина да биде задоволна бидејќи очекувала продажба на 200.000 електрични возила.

Сметаат дека оваа година ситуацијата ќе се смени, иако им е јасно дека пазарот на електрични возила, особено во Кина, е исклучително конкурентен.

За да може XPeng да остане конкурентен со брендовите како BYD, Nia, Zeekr, Li Auto и други, Gu вели дека тие мора да се фокусираат на диференцирање на иновативните технологии, но и одржување на конкурентна предност во однос на трошоците и иновациите.

Очекуваме 2024 година да расте многу побрзо од растот на индустријата, што значи дека ќе го зголемиме нашиот удел на пазарот, најави голема година Gu, каде што нивната цел не е само зголемување на пазарниот удел, туку и зголемување на профитните маржи.

X9 треба да им помогне во ова. Покрај самите автомобили, компанијата развива и технологија за помош при возење, која дури може да биде достапна на европскиот пазар до крајот на годината, а оваа недела потпишаа договор со компанијата Guangdong Huitian за развој и производство на летечки возила.