20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Danone“ се насочува кон Азија за суровини поради повисоките цени во Европа

„Danone“ се насочува кон Азија за суровини поради повисоките цени во Европа

Францускиот „Danone“ добива поголеми количества сурутка и алуминиум од делови од Азија, изјави за „Reuters“ директор на компанијата. Според аналитичарите, овој потег може да ги намали неговите трошоци, но и да ги направи непријателски настроените европски добавувачи.

Млечниот гигант, кој ги произведува млекото „Activia“, „Aptamil“ и водата „Evian“, многу се потпираше на Европа за суровини. Инфлацијата на трошоците, која започна со проблеми со синџирот на снабдување за време на пандемијата со Ковид-19, но беше влошена од војната во Украина, ја остави индустријата да се бори да ги заузда трошоците и да ги заштити маржите.

„Danone“ реагираше со проширување на својата база на суровини на азиските пазари, вклучувајќи ги Индија, Кина и Југоисточна Азија, изјави главниот оперативен директор Викрам Агарвал.

„Веќе ја започнавме програмата пред војната во Украина, а последователните ризици за снабдување и зголемените трошоци во Европа ја направија уште поитна“, вели тој.

„Danone“ ги набавува своите алуминиумски пакувања, пластика, хартиена амбалажа и состојки како што се сурутка и малтодекстрин надвор од Европа, додаде Агарвал.

Потегот на набавка на сурутка од надвор од Европа може да ги наруши односите на „Danone“ со млекопроизводителите дома и со остатокот од континентот, велат аналитичарите.

Сурутката е клучна состојка во формулата за доенчиња, како и нутритивните производи за возрасни.

„Danone“ има релативно силна врска со европските производители на млеко, велат аналитичарите, но тензиите во индустријата се високи.

„Би рекол со среќа со француските фармери“, рече аналитичарот на „Bernstein“, Бруно Монтењ. „Ако не штрајкуваат за пензии, наскоро ќе има протести бидејќи еден од нивните најголеми клиенти работи со странска конкуренција“, додава тој.

Млекарите во Франција во последниве години организираа протести поради цените што ги нудат млечните компании, делумно поттикнати од укинувањето на квотите за млеко во Европската унија во 2015-та година, како и незадоволството во сточарскиот сектор против построгите еколошки и хумани правила за животните.

„Danone“, чии конкуренти ги вклучуваат прехранбените компании „Nestle“ и „Unilever“, исто така работи на подобрување на својата енергетска ефикасност, вели Агарвал. Таа постави цели за одржливост, вклучително и подобрување на енергетската ефикасност за 30% до 2025-та година.

Како дел од овој процес, 20 фабрики на „Danone“ ја оценуваат нивната потрошувачка на енергија од независни консултанти, објасни тој. Исто така, ги менува рецептите и формулите на производите за да управува со прекините на снабдувањето и инфлацијата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП