За време на овогодинешниот „црн петок“ американските граѓани потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари, исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, „Adobe Analytics“. Самата „Adobe Analytics“, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

За време на овогодинешниот „црн петок“ американските потрошувачи потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, Adobe Analytics. Самата Adobe Analytics, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

За време на овогодинешниот „црн петок“ американските граѓани потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари, исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, „Adobe Analytics“. Самата „Adobe Analytics“, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

За време на овогодинешниот „црн петок“ американските потрошувачи потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, Adobe Analytics. Самата Adobe Analytics, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

За време на овогодинешниот „црн петок“ американските потрошувачи потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, Adobe Analytics. Самата Adobe Analytics, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

За време на овогодинешниот „црн петок“ американските потрошувачи потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, Adobe Analytics. Самата Adobe Analytics, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на веб-локациите, има ...

Добивај вести на Viber За време на овогодинешниот „црн петок“ американските потрошувачи потрошиле рекордни 9,12 милијарди долари исклучиво на онлајн купување, покажуваат податоците на компанијата Adobe. Онлајн трошењето се зголеми за 2,3 отсто тој ден, пред се благодарение на потрошувачите кои чекаат попусти, соопшти филијалата на компанијата, Adobe Analytics. Самата Adobe Analytics, која ја мери е-трговијата со анализирање на трансакциите на ...