17 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Cupra“ го смени „Formentor“ до непрепознатливост (ФОТО)

„Cupra“ го смени „Formentor“ до непрепознатливост (ФОТО)

Кога се појави на пазарот, „Formentor“ беше првиот самостоен модел на марката „Cupra“. Кросоверот го доби името по полуостровот во Мајорка и визуелно јасно се издвојуваше од другите модели на оваа марка, кои во основа беа автомобили на „Ѕeat“ со нова значка.

„Formentor“ неодамна беше редизајниран, правејќи нов чекор за брендот кон стилска независност.

Фејслифтот е највидлив на предниот дел на „Formentor“. Целосно нова решетка го дефинира „лицето“ на автомобилот, додека одоздола е голем отвор за воздух.

Предниот дел на возилото е визуелно спуштен во споредба со излезната верзија. Има и нови фарови. Имаат модифицирана графика со триаголни елементи.

„Formentor“ усвојува сличен рецепт за стоп-светлата.

За да се создаде тродимензионален ефект, елементите на задниот дел на возилото се поделени на три дела и распоредени еден зад друг, така што ако погледнете директно од задниот дел, едноставно ќе видите триаголници.

Сепак, гледано од страна, графиката на светлата станува сè потродимензионална.

Осветленото лого на „Cupra“ ја заокружува светлосната „игра“ на задниот дел на „Formentor“.

Како и обично со редизајновите, димензиите (должина 4,45 метри) остануваат речиси исти како и досега. Промените се само во милиметарскиот опсег.

Основниот мотор не може целосно да го измие спортскиот изглед на автомобилот. Основната погонска единица сега е 1,5-литарски четирицилиндричен бензински мотор со 150 ks и шестстепен мануелен менувач.

Малиот дизел и „лесниот“ хибрид имаат и 150 ks и шестстепен мануелен.

Работите стануваат поспортски кога ќе се префрлите на 2.0-литарски „TSI“ со 204 „коњи“. Овој мотор доаѓа со седумстепен „DSG“ менувач и погон на четири тркала.

Како и обично, врвните верзии се означени како „VZ“. Тие се опремени и со погон на сите тркала и „DSG“ и нудат опсег на моќност од 265 до 333 ks.

Има уште два „plug-in“ хибриди. Помоќниот сега има 272 ks, додека послабиот 204 ks.

Со 19,7 kWh, батеријата има речиси двојно поголем капацитет од претходно, а опсегот соодветно се зголемува: сега треба да биде над 100 километри (WLTP).

Батеријата може да се полни на брзи полначи со моќност до 50 kW.

За жал, петцилиндричниот „Formentor VZ5“ повеќе нема да биде достапен.

Внатрешноста е сепак спортска, како и обично. Во средината има екран на допир од 12,9 инчи, а стандардна е голема дигитална инструмент табла.

Контролите за климатизација се наоѓаат под централниот екран.

Волан со странични „сателитски контроли“ се нуди стандардно кај „DSG“ варијантите. Инаку, класичните копчиња се наоѓаат речиси исклучиво на воланот.

„Cupra“ направи дополнителни подобрувања кога станува збор за материјалите, а достапни се голем број различни опции.

Редизајнираниот „Formentor“ ќе пристигне во салоните во јуни, а цените не би требало премногу да се разликуваат од сегашните. Па така 1.5-литарскиот „TSI“ со 150 ks, сo мануелен менувач и погон на предните тркала, но и со комплетен пакет на опрема задолжена за удобност и трошоци за безбедност ќе чини 34.615 евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП