Свет

„Данон“ ги продава своите брендови органско млеко

31 јан 2023

 

Прехранбената групација „Данон“ ја разгледува продажбата на своите брендови органско млеко во САД, Horizon Organic и Wallaby, како дел на тековната ревизија на портфолиото на компанијата. 

Се истражуваат стратешки опции, вклучувајќи потенцијална продажба на две компании, кои претставуваат околу 3 отсто од глобалните приходи на „Данон“. 

Horizon Organic произведува млеко и други млечни прехранбени производи, додека Wallaby произведува органски јогурт инспириран од Австралија. Според „Данон“, овие две компании имале разводнето влијание на растот на продажбата и повторните оперативни маржи во 2022 година.

И Horizon Organic и Wallaby се силни, посакувани брендови и со големи потенцијали за натамошен раст. Но, гледано низ призмата на нашата стратегија за обнова, која од нас бара да останеме дисциплинирани на начин на кој ги распоредуваме своите ресурси, тие не спаѓаат во приоритетните области за наш раст. Уверени сме дека истражувањето на стратешките опции за овие брендови ќе им овозможат да добијат фокус и ресурси кои им се потребни и ќе им овозможи да го максимилизираат својот потенцијал, соопштија од „Данон“. 



@InStore.mk
Крадењето авторски текстови е казниво со закон. Преземањето авторски содржини (текстови и фотографии) од оваа страница е дозволено само делумно и со ставање хиперлинк до содржината што се цитира. 





Се вчитува следна вест...