Toyota вели дека втората генерација на платформата TNGA резултира со подобар одговор на управувачот во свиоци и подобра стабилност при возење на правец

Со новиот Prius, Toyota започна ревизија на палетата на своите најпознати хибридни модели, што го прави новиот модел значително подинамичен, простран и визуелно попривлечен од неговите претходници. Значајни подобрувања се направени и на plug-in хибридната погонска група.

Најголемите промени почнуваат веќе со надворешниот изглед. Автомобилот се потпира на моноформната силуета на неговите претходници, но има подолго меѓуоскино растојание, пониско тежиште на гравитација и поголеми тркала од 19 инчи како стандард. Дизајнот дели сличности со новите модели на Toyota, особено на предниот дел каде што има слични LED светла. Во задниот дел доминира LED светлосна лента по целата ширина.

Основата на новиот Prius е втората генерација на платформата TNGA на Toyota. Оваа платформа има MacPherson суспензија напред, двојни рамења назад и генерално поцврсто тело од сегашниот модел. Toyota, исто така, вели дека втората генерација на платформата TNGA резултира со „подобар одговор на управувачот во свиоци и подобра стабилност при возење на правец“.

За Јапонија се најавени два погонски агрегати. Првиот комбинира 2.0-литарски 4-цилиндерски мотор Dynamic Force, електричен мотор и литиум-јонски батерии за да испорача комбинирани 223 КС (164 kW). Toyota тврди дека оваа варијанта има 50 проценти подолг опсег на возење во EV режим од претходниот модел, но допрва треба да ја објави таа бројка.

Вториот погон го користи серискиот паралелен хибриден систем на Toyota достапен во верзии од 1,8 и 2,0 литри и произведува дури 195 КС (144 kW). Овој модел го користи и E-Four системот за погон на четири тркала кој последователно нуди поголема стабилност.

Во пакет со новиот Prius доаѓаат голем број безбедносни карактеристики. Ова ја вклучува најновата верзија на Toyota Safety Sense кој вклучува предна монокуларна камера, задна камера за дигиталниот внатрешен ретровизор и снимач на возењето во возилото. Системот Toyota Teammate, исто така, доаѓа стандардно и вклучува напредно паркирање со функција за далечински управувач, што овозможува далечинско контролирање на автомобилот при влегување и излегување од паркинг простор.

Toyota го опремила Prius и со два дополнителни приклучоци од 1500 W. Моќта може да се повлече на еден од двата начини. Првиот, режимот за надворешно напојување BEV, користи само енергија од батеријата додека режимот за надворешно напојување HEV ја полни батеријата од моторот ако преостанатата моќност се намали.

Новиот Prius е опремен и со соларен систем за полнење кој произведува доволно енергија за до 1.250 km возење годишно. Електричната енергија произведена додека возилото е паркирано се користи за полнење на погонската батерија. Системот обезбедува струја и за климатизација и други функции.

Внатрешноста е исто така радикално различна од претходните модели. 12,3-инчниот инфозабавен екран стои гордо исправен на контролната табла, а тука е и дигиталната табла со инструменти. Обликот на контролната табла е исто така целосно нов и вклучува систем за предупредување кој ќе го предупреди возачот за откриени објекти со трепкање на амбиенталните светла.