Маск изненадно ја посети Кина: Неочекуваниот договор ги менува правилата на игра

650

Изгледа дека ненадејната посета на Кина на Илон Маск се исплатеше. Милијардерот ненадејно отпатува во Пекинг за време на викендот, се сретна со високи функционери и склучи договор со кинескиот истражувачки гигант „Baidu“.

Посетата доаѓа само една недела откако милијардерот одлучи да не оди на планираното патување во Индија каде ќе се сретнеше со премиерот Нарендра Моди, наведувајќи ги „обврските врзани за Тесла“.

Наместо тоа, Маск се сретна со премиерот Ли Кианг, втор по ранг политичар во Кина, во Пекинг за да разговараат за воведувањето на целосно самоуправувачката технологија на Teсла на најголемиот светски автомобилски пазар. Блумберг објави дека се очекува производителот на електрични возила да добие зелено светло за технологијата во Кина, цитирајќи неименуван извор.

Одобрувањето на софтверот FSD може да помогне да се зголеми продажбата на Teсла во Кина, која опадна поради силната конкуренција од локалните ривали.

ЗЛАТНА МОЖНОСТ

Договорено е партнерство со „Baidu“, кое се врти околу функциите за мапирање и навигација за софтверот за автономно возење на Teслa.

Ваквиот потег може да биде многу неопходен поттик за Teсла, која го загуби лидерството на пазарот на најголемиот светски пазар на електрични возила.

Тесла имаше потешкотии да ја следи бруталната ценовна војна против кинеските добавувачи. Во 2023 година ја загуби титулата најдобар светски продавач на електрични возила од BID, кој исто така планира да издаде своја технологија за автономно возење.

Забавената кинеска економија и проблемите на пазарот на недвижности, исто така, ја намалија побарувачката на потрошувачите и ги натераа да бидат претпазливи при купувањето.

Одобрувањето на FSD може да има значително влијание врз приходите на Tесла, имајќи предвид дека за него наплатува 8.000 долари во САД или 99 долари месечно за претплата.

Кинеските власти, исто така, соопштија дека автомобилите на Тесла произведени во земјата сега ги исполнуваат барањата за безбедност на податоците. Во 2021 година, Пекинг ја блокираше употребата на Tесла од страна на владиниот персонал поради безбедносни причини.

БОРБЕНИОТ ПЛАН НА МАСК

Посетата на Маск на Кина дојде во време на тешки времиња за Тесла. Производителот на електрични возила го пријави својот прв квартален пад на приходите од 2020 година во извештајот минатата недела, непресретнувајќи ги и онака ниските очекувања на Волстрит. Падот на приходите беше првиот голем пад откако пандемијата го наруши производството и испораката на возила.

Телса, исто така, отпушти 10% од својата работна сила, или околу 14.000 вработени, и мораше да ги повлече неодамна лансираните Cybertrucks.

И покрај мизерната заработка, акциите на компанијата скокнаа по веста дека наскоро доаѓаат долгоочекуваните поевтини електрични возила на Тесла. Маск не даде многу детали за новите возила, како на пример, колку точно ќе чинат или кога ќе бидат достапни, но тоа беше доволно да ги смири нервозните инвеститори.

Порастот на акциите потврдува дека ветувањата на Маск сè уште имаат значење за многу инвеститори. Тесла повторно порасна за речиси 10% во понеделникот. Комбинираната моќ на кинеските производители на автомобили е огромен противник, но посетата на Маск покажува дека тој се бори.