27 април, 2025
ПочетнаКОМПАНИИ„Levi Strauss“ ја задржува прогнозата за 2025 -та и покрај шоковите поврзани...

„Levi Strauss“ ја задржува прогнозата за 2025 -та и покрај шоковите поврзани со царините

„Levi Strauss & Co.“ ја задржа својата прогноза за целата година, која го исклучува влијанието на новите огромни царини на американскиот претседател Доналд Трамп, кои треба значително да ги зголемат трошоците на мултинационалните компании за облека, објави „Bloomberg“.

Компанијата со седиште во Сан Франциско соопшти дека нејзината прогноза за фискалната 2025-та година е… „не имплицира значително влошување“ на макроекономските притисоци врз потрошувачите, прекини во синџирот на снабдување, зголемување на тарифите или други слични фактори. Тие веруваат дека органскиот раст на приходите, кој ги исклучува ставките како што се влијанието на валутата и продажбата, ќе порасне за 3,5% до 4,5% оваа година.

За првиот квартал од годината, компанијата објави заработка од 38 центи по акција, што е над просечната проценка на аналитичарите од 28 центи по акција. „Levi’s“ го исклучи брендот „Dockers“, кој сака да го продаде, од своите резултати и ја прилагоди својата прогноза за да го одрази очекуваното продавање.

Производителот на облека очекува нето приходот за фискалната 2025-та година да се намали во опсег од 1% до 2%, а прилагодената заработка да биде од 1,20 до 1,25 долари по акција.

Откако Доналд Трамп ја објави новата рунда трговски тарифи на 2-ри април, акциите на компанијата паднаа за 19%. Сепак, по објавувањето на кварталниот извештај, нејзините акции пораснаа за 7%.

Главниот финансиски директор Хармет Синг во интервју рече дека во оваа фаза е „тешко да се предвиди или планира“ влијанието на тарифите врз потрошувачите. Тој, исто така, рече дека компанијата формирала група за анализа на давачките додека се фокусира на прашања што може да ги контролира, како што се нејзините односи со добавувачите и базата на трошоци за нејзините производи.

Извршниот директор на компанијата, Мишел Гас, посочи дека компанијата пристапува кон темата за трговските бариери „итно, но не и претерано брзање“.

„Levi’s“ е еден од првите трговци на мало што ги објави резултатите откако Трамп ги претстави новите тарифи минатата недела. Објавата ги потресе светските пазари, особено тешко ги погоди компаниите за облека.

Производителот тврди дека околу 5% од неговата стока во САД доаѓа од Мексико, помеѓу 4% и 6% од Виетнам и 1% од Кина. Според веб-страницата на компанијата, на која се наведени партнерите во синџирот на снабдување, таа работи со 130 локации во Кина, 50 во Виетнам, 37 во Бангладеш и 36 во Шри Ланка. Гас рече дека испораките на „Levi’s“ доаѓаат од 28 земји.

„Ние си ја вршиме домашната задача“, додаде таа, без да прецизира конкретни мерки што ги презема компанијата за да се спротивстави на тарифите. Доколку компанијата треба да ги зголеми цените, таа ќе биде „оперативна“, рече Гас и ќе биде насочена кон нови производи кои одекнаа кај купувачите.

Трговецот на мало, исто така, рече дека тарифите ќе имаат „минимално влијание“ на неговите маржи овој квартал, бидејќи поголемиот дел од пролетните и раните летни производи веќе се во САД. Гас додаде дека речиси 60% од приходите доаѓаат од земји надвор од САД, а „Levi’s“ сака да ги прошири своите операции во земји како Индија и Мексико.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП