,,Го мразам ова, ама…” Маск ја донесе одлуката за масовни отпуштања во Tесла, дали тие се виновни?

Tesla ќе отпушти повеќе од 10% од глобалната работна сила за електрични возила.

Во меморандумот, првпат објавен од страна на информативната веб-страница Electrek, Илон Маск им рекол на вработените дека и тој го мрази ова, „но тоа мора да се направи“.

Најголемиот светски производител на автомобили по пазарна вредност имал 140.473 вработени ширум светот заклучно со декември, според последниот годишен извештај.

„Спроведовме темелна ревизија на организацијата и донесовме тешка одлука да ја намалиме нашата работна сила за повеќе од 10 проценти на глобално ниво“, рече Маск во е-пошта.

Илон Маск, Илон Маск

– Нема ништо што повеќе мразам, но мора да се направи. Ова ќе ни овозможи да бидеме слаби, иновативни и гладни за следниот циклус на фаза на раст, рече Маск.

Вработен во Тесла, кому му било кажано дека добиваотказ, изјави за медиумите дека подоцна му бил забранет пристапот до неговите мејлови и дека сите останати вработени биле отпуштени.

Компанијата треба да ја пријави својата квартална заработка подоцна овој месец, но веќе објави пад на испораките на возила во првиот квартал, прв во речиси четири години и исто така под очекувањата на пазарот. Некои аналитичари ги опишаа резултатите како „бурни“.

Tesla го намали производството во својата Гигафабрика во Шангај минатиот месец, а минатата недела им кажа на вработените кои работат на Cybertruck дека смените ќе бидат пократки на производната линија во Остин.

Тесла почна да го чувствува влијанието на забавувањето на побарувачката за електрични возила (ЕВ). Компанијата, исто така, се откажа од плановите за производство на автомобил со ниска цена, напуштајќи ја една од долгогодишните цели на Маск за производство на достапни електрични возила за масите.

Илон Маск, Илон Маск

Акциите на Tesla паднаа за 0,8 отсто во претпазарното тргување во понеделникот. Производителот на електрични возила бавно ги освежува своите постари модели бидејќи високите каматни стапки го намалија апетитот на потрошувачите за скапи артикли.

Исто така, постои постојан притисок од Кина бидејќи порастот на нивните евтини електрични возила почна да го преплавува пазарот со достапни модели.

Дали овој кинески раст е поттикнат од отпуштања?