Моќта се пренесува на задната оска преку 6-брзински мануелен менувач и со помош на активен М диференцијал

Базиран на BMW M4, BMW ја претстави долго најавуваната модерна интерпретација на култниот модел 3.0 CSL познат и како „Batmobile“ од 1970-тите, со посебни детали за каросеријата и живопис инспирирани од неговиот познат предок, но тоа е само почеток. на приказната.

BMW ќе произведе само 50 примероци од овој исклучителен автомобил за да прослави 50 години од М Motorsport дивизијата, која е полесен од M4 и доаѓа со најмоќниот реден 6-цилиндерски мотор досега.

Во овој случај, моторот испорачува 560 КС, а за работите да бидат уште подобри, тој е поврзан со 6-брзински мануелен менувач.

Жолтите LED фарови и ласерските задни светла се земени од M4 CSL, но изгледаат малку поинаку бидејќи се делумно покриени со карактеристичните странични проширувања и предни и задни браници, исто како и оригиналот.

Понатаму, контроверзната предна решетка на ладилникот на моделите М3 и М4 е заменета со „бубрези“ (иако и големи), но различно обликувани и врамени со скапоцен хром.

Исто така, многу компоненти од јаглеродни влакна (CFRP) се користени на сите делови од телото за да се одржи тежината на моделот што е можно пониско, но највпечатлива дизајнерска карактеристика е големото задно крило и дополнителниот спојлер на покривот кои потсетуваат и на историскиот 9 3.0 CSL „Batmobile“.

Дизајнерите на BMW додале и поизразен карактеристичен финиш „Hofmeister kink“ на задните странични стакла, а тука е и ливрејата со BMW M графика во Alpine бела боја. За оваа изработка бил потребен посебен процес на боење и дополнителни 6.700 часа рачна работа.

Конечно, додадени се контрастни алуминиумски тркала со златна завршница, со димензии 20 инчи напред и 21 инчи назад со гуми Мишелин по мерка.

Внатрешноста во основа е пренесена од моделот М4, но тука се додадени црни алкантара тапацири и детали од карбонски влакна со мат финиш.

Задната клупа ја нема, заменета е со складиште за две кациги, а стандардните M карбонски седишта го добиваат амблемот 3.0 CSL врежан во алуминиумски плочки под влошките на потпирачот за глава. Секоја копија е нумерирана со табличка во пилотската кабина.

За да заштеди тежина, BMW ја намалил звучната изолација и додал CFRP облоги на панелите на вратите, иако е задржан дигиталниот кокпит со сите „добрини“, а уште еден посебен детал е белата ретро рачка на менувачот.

Под хаубата на новиот 3.0 CSL се наоѓа најмоќната верзија на twin-turbo 3.0-литарскиот inline-six на BMW досега, со 560 КС и 550 Nm (зголемување за 9 КС во споредба со моделот M4 CSL), но од друга тоа е значителен пад на вртежниот момент од 100 Nm, поради ограничувањата на рачниот менувач.

Моќта се пренесува на задната оска преку 6-степен мануелен менувач со помош на активен М диференцијал. Шасијата е исто така подесена со адаптивна M суспензија и стандардни M карбон-керамички сопирачки.

Со значката CLS „Coupé, Sport, Leichbau“, 3.0 CSL е полесен од која било варијанта M4.

Сепак, разликата не е толку спектакуларна како што се очекува. BMW објави сооднос тежина-моќ од 2,9 kg по КС за тежина од 1624 kg. Тоа е само 1 кг помалку од M4 CSL со автоматски или 111 кг помалку од моделот M4 Competition. BMW не ни даде бројки за перформансите, иако очекуваме 3.0 CSL да биде побрз од обичниот M4 и малку побавен од M4 CSL поради рачниот менувач.

Целокупното производство на 50 возила BMW 3.0 CSL ќе трае околу три месеци. Цената на специјалниот модел не е објавена, иако судејќи според времето и трудот што му е потребно на секој да излезе од фабриката, за очекување е дека нема да биде евтин…